ILOVEYOU :)

Hallo readers , hari nie aku nak cerita pasal double S . Siapa dya ? HAHA . Aku minat dya sangat sangat . Perhh , makin lama makin meningkat perkembangan nya ! HAHA , nak tau siapa ? Jommm , aku perkenalkan , HAHA , mesti korang kenal dy ? Jomm , jengjengjeng !

Sape dya nie ? Sumpah ! mmg hensem gila la kau ! aku minat dya since dya mula berlakon ADNAN SEMPIT ! tau kan ? perhh makin lama meletop kat Panggung , makin kuat aku minat kat kau ! Hahaha , mmg aku nie kira peminat setia dya lahh , takda sapa yg boleh ganti dya untuk aku minat :D kalau BOTAK JUVANA OKAYY la jugakk ! HAHA , Dy nie SHAHEIZY SAM SAMAD yg dikenali sebagai SAM sumpah hensem ! sampai bila bila pun aku teros akan meminati SHAHEIZY SAM ! Aku minat dya sebab dy nie pandai bawak watak and handsome cute and semua yg baek ada kat dya ! Dah la pandai masak , kreatif pulak tu ! Untung la kan sape dapat jadi Isteri dy ! HAHA :) Its okayy , Sampai sini jelah ek aku nak type tak larat la pulakk . HEE :D
FOR YOU SHAHEIZY SAM ILOVEYOUSOMUCH ! 
Hahahahahahahaha :)
BYE ALL <3
                 

0 menyerang:

Post a Comment