Greeting Text


ERRR OKAY. HELLO? HI? Tiba tiba je. Rasa nak menulis. Meluahkan. Bertahun ku tinggalkan blog begitu sajerr ~~~ Hahaha. Ok. RINDU. Rindu sekolah. Rindu nak jadi seorang pelajar yg diberi homework tapi harem nak buat. Haha. Rindu nak pi kantin. ok ni tak. Rindu semuanya pasal sekolah weh. I hope i could turn back the time... :) So zaman sekolah aku dah tamat. Habis ja SPM bergelarlah aku sebagai Wirawati negara yg terpilih untuk berkhidmat utk negara. Hehe. Bertuah? Ya aku rasa bertuah sgt. Even at first aku malas jugak tapi at the end aku berjaya jugak habiskan 2 bulan seminggu yg aku rasa kejap gila. Hmm rindu plkn gila babe sobs. Rindu gang gang kompeni charlie wirawati charlie dorm E dan seangkatan yg berkenaan dgn charlie dekat KSK SRI 12/2015 KUMP 1. OKAY.

Best. Banyak aktiviti but letih tu ofkos lah ader.... But tak kisah pun sebab BEST GILA HAHAHA

HMMMMMMMMM tadak pa pun nak cakap. Rindu jer. Hm bye

0 menyerang:

Post a Comment